19 November 2006

Proses Mudah untuk berkahwin

Ramai kawan -kawan saya bercerita seolah-olah akan mengalami kesukaran dalam menguruskan pernikahan di Pejabat Agama dan memerlukan saya sebagai orang dalam supaya mereka mudah berurusan di pejabat agama.

Tuan-tuan.. sebenarnya berurusan di pejabat agama tidaklah sesukar mana yang anda bayangkan jika anda mengetahui serba sedikit keperluan untuk berurusan disana . disini saya akan sertakan serba sedikit proses-proses untuk memudahkan anda berurusan disana.

jika tuan tuan sangat sukar untuk hadir ke pejabat agama dengan tujuan membeli borang nikah , tuan boleh lah , serahkan lah potostat ic untuk membeli borang pernikahan.. mudah bukan..

lain.. lain perkara saya akan terangkan di lain waktu.. paham-paham sajerks la.. saya hanya menulis di waktu rehat ... masa tak cukup la... kalau tulis di waktu kerje takut rezeki tak berkat pula...

No comments: