12 January 2007

peserta kursus pra perkahwinan

SEMUA CERITA PROSEDUR PERKAHWINAN

tetiba sahaja saya teringat kembali kepada semua peserta-peserta kursus pra perkahwinan yang pernah saya hendle sebelum ini... (di Pejabat Agama Daerah Kluang)

Hai.. peserta kursus saya.. kepada yang sudah berkahwin , sudah tentu anda gembira bersama keluarga tersayang...
Kepada yang belum berkahwin... cepat lah .. tunggu ape lagi.. itu hari kan dah kursus sama aweknya... ahaks...

ok lah kepada peserta kursus saya.. jika anda mempunyai masalah perkahwinan... Kalau Belum kahwin .. masalah prosedur .. kalau yang dah kawen mungkin nak tambah lagi ke.....?? huhuhu...
boleh hubungi saya untuk pertanyaan @ datang terus ke pejabat saya

pss : Saya ada Rahsia macam mana nak nikah dalam masa hanya 7 hari.......... kalau nak tau...
tunggu.

No comments: