02 January 2007

selamat datang tahun 2007

SEMUA CERITA PROSEDUR PERKAHWINAN

sambungan cerita hiv.

Diketika ini saya masih melangut, memikirkan macam bagaimana saya harus mengedit gambar.. hiv positif yang telah saya janjikan..

walau ape pun semua keputusan pemeriksaan HIv adalah Rahsia.. saya tidak akan dedahkan kepada anda siapa yang positif dan siapa yang negetif..

Jika pemeriksaan anda negetif( bebas daripada HIV) maka tiada masalah untuk berkahwin... anda cuma serahkan borang-borang anda kepada pahak Jabatan agama masing2 supaya prosedur pernikahan dapat diteruskan...

Jika pemeriksaan Anda negetif.. tidak bermakna anda tidak boleh bernikah... anda boleh bernikah dengan syarat . anda kena beritahu pasangan anda hasil pemeriksaan tersebut... jika pasangan anda ingin teruskan perkahwinan.. tiada masalah bagi pihak Jabatan Agama Untuk meneruskan prosedur perkahwinan, tetapi pasangan tersebut harus berjumpa dengan pegawai kauseling untuk sesi kauseling di Jabatan Agama .

Selain daripada anda menerima kauseling daripada jabatan agama.. anda juga kena hadir ke kauseling Jabatan kesihatan di Klinik kesihatan yang telah di tetap kan..


Saya Harap Anda Jelas Mengenai Pemeriksaan HIV.

Saya Ankan menulis mengenai Sijil Nikah Ibu Bapa ...kenape di perlukan....selepas ini..

kemudian saya akan menjual prosedur pernikahan di Jabatan Agama Johor kepada sesiapa yang berminat.

Ridhwan Bin Mohd Yunus
67 Jalan Kurnia 1
Taman Kurnia
86000 Kluang.
All_wan@yahoo.com

2 comments:

nor aishawatie said...

sy nk thu serba sedikit mgenai pkwinan yg akan sy bt..sy skrg nie mgandung hmpir sbln..mmg si dye nk btnggungjwb tp mslah nye sy nk kwin kat jbat agama..adakah owg jabat agama akan tolong sy??mgenai wali sy pula ayah sy dh meninggal n saudara mara belah arwah ayh sy sy dh xde..mcm ane r??hrp boleh bg tahu serba sedikit..

kila said...

macam mana mak ayah dah bercerai ? perlu sijil nikah atau sijil cerai