20 January 2007

terima kasih- terima kasih

SEMUA CERITA PROSEDUR PERKAHWINAN

kepada peserta kursus 20-21 Januari 2007

Terima kasih diatas sokongan anda........ seramai 54 orang yang telah menyertai kursus ini... saya ada ambil gambar anda... dan saya akan siarkan sedikit masa lagi..

Maaf la kalau ade kekurangan di kursus ........ kepuasan anda keutamaan kami...

Oh ya.. sebagai sokongan saya kepada anda pula... jgn malu-malu untuk meminta pertolongan mengenai perkara-perkara berkaitan pernikahan , perceraian dan rujuk. percuma jerks.. .... jika anda perlukan... wink:

Kepada dr suryati... selamat bertemuduga ekkss.. jgn tak datang pula hari isnin nie..... bukannya ape.. fail yang cik suryati perlukan tu sudah memenuhi meja saya.... kalau saya dah simpan fail-fail tersebut... susah la nak cari balik... 2 minggu saya kumpul fail-fail tersebut.

No comments: